Jumaat, September 26, 2008

Majlis Berbuka Puasa Kpg Nekmat

Sebelum Berbuka


Assalamualaikum...buat semua warga kampung. Terima kasih kpd semua yg membantu dan memberi sambutan. Kepada yg xdpt dtg...penghulu mintak maaf coz terpaksa buat pada tarikh ini coz penghulu kena balik kpg keesokan harinya... Majlis berbuka puasa Kampung Nekmat berlangsung seperti yg dirancang dan penghulu berpuas hati. Di bawah ini...penghulu ceritakan sedikit..apa yg berlaku sepanjang tempoh sebelum dan selepas majlis tersebut....





Penghulu: Dah pukul brp nii..sempat ker masak...

Bee : Awal lagi... Ada lesung batu?...eh mana santan?

Cm ner nk buat gulai lemak cili api?

Penghulu: Alaa..cm ner blh lupa kat Jusco tadi?

Kena turun lagi la..penatnya.

Lesung batu aku kena pinjam jap...









Penghulu : Alaaanz..bagusla ko dtg. Xda kelas ker?

Bee : Baru abis...esk aku kelas petang.

Alan : Hai Bee...wow..tiga Diva bersatu...

Penghulu : Jom potong tembikai...aku buat air...

Alan : Tembikai lebih nii nk buat per..

Bee : Bubuh dlm air oren nk...

Alan : Yeessz..good idea!

Bee: : Mus mana? Call dia...

Alan : Hello Mus...pelacur di sini...pelacur ketandusan pelanggan di bulan ramadhan...

Mus : Sorryla...bulan puasa aku xblh langgan la..xblh kuar air mani..batal pose...ha ha ha

Bee : Suruh Mus bawak lesung batu !

Mus : Xda motor..mungkin aku lambat...

Alan : Ok2..dtg tau..bye..

Penghulu: Ok Alanz. Jom pegi kedai... beli santan ..teman aku pegi pinjam lesung batu.

Beberapa jam kemudian, Maha call..

Penghulu : Hello Maha..kat ner?

Maha : Kita orang on d way nii...nk pesan apa2 ker?

Bee : Suruh dorang beli ais...

Penghulu: Tolong beli ais..klu korang nk beli kuih2 pn ok gak..

Maha : Ok2..itu jer?

Penghulu : Ya2..ok bye!


MaKan TiMe







...Gossip...Gossip..Gossip...


Masa berbuka puasa semua makan dgn rakus sekali. Bee mmg pakar masak. Tapi semua senyap jer coz gulai lemak cili api Bee mmg berapi. Nasib baik xda objek yg terbakar cuma dapat dengar bunyi2 kepedasan. Lucu jugak..tapi mmg puas hati coz makanan termasuk kuih muih berjaya dibelasah semua tetamu. Lepas makan seperti biasa..semua warga menjalankan t/jwb masing2 utk bergossip..yang paling panas...Gossip ttg sir!


Menurut sumber2 di atas...sir bakal menamatkan zaman bujangnya xlama lagi. Wow...Hot News kan! Sir Rahim bakal bertunang dgn aweknya yg juga berasal dari Sabah tuu. Rasanya semua warga kpg pn dh sedia maklum siapa awek tu kan? Kami warga kpg tumpang gembira dgn berita mulia nii..benda2 baik mcm nii patut disegerakan la. Penghulu ada bertanya sendiri dgn tuan punya badan...MASALAHNYA...sir ckp dia blm bersedia coz awek dia pn baru 20 tahun???? Satu lagi masalah...ada org lain nk masuk minang awek sir tuu...Allahhu Akhbar...ni kes berat ni. Penghulu harap..semua warga kpg bolehla memberi nasihat yg difikir terbaik utk sir. Penghulu cuma boleh berdoa supaya sir cepat bertemu jodoh.


Bercakap soal jodoh nii...penghulu suka tgk Piko n Jun . Cam belangkas...cuma belangkas tu..melekat la...Jun n Piko bila nk lekat xtau arr...he he. Bila korang nii nk ikat-mengikat nii...nak tunggu org lain masuk meminang Jun ker...hai..susahla..Jgn jadi cm Sir...saper yg pening nnt? Klu xjadi cm Sir pn...klu jadi cam Wawa n Syazwan Bo. cm ner? Penghulu dgr dorang dah putus. Kira cam lagu ziana zain la....Putus Terpaksa..adushhh..sedih siut. Nk buat cm ner..Ajal, Maut, Jodoh n Pertemuan di tangan Tuhan...kita hanya bisa merancang...Dia yg menentukan. Kena Pasrah je la...


'kini akuuu pasrah, dgn segalnyaaa,
kepedihan ini, msh teraaasaaa...
apakah salahku?..apakah dosaku..?
Tuhan beri aku petunjukMu...
dan Redha dgn KehendakMu...


p/s : Sedih2...tp penghulu seronok coz bakal dimadukan....yuhuuuu!




Lepas Berbuka

Apa yg berlaku di bawah nii...adalah adegan panas yg menjadi santapan Penghulu dan pelacur Gold Class selepas berbuka posa....jika semua ingintahu apa yg berlaku sebenarnya...bolehlah bertanya dengan tuan punya badan....dlm dunia serba canggih ini...manusia biasa seperti kita juga tidak terlepas dari pelacurn teknologi ini..mana yg xsanggup tengok..bolehla tutup mata...jangan marah penghulu n pelacur gold calss yer...kita org hanya menjalankan tugas....!














19 ulasan:

sofea berkata...

hahahah.
seyes best gile!!
hey, betulke gosip sir nk tunang??
seyes??
waaa!!
ini berite baek neh!
hey, mus sjk bile pandai buat adegan2 panas neh??
nk kene tarik tinge ngn sheque??
hehehehehe
btw, miss u all!!!
nak sgtttt kumpul cmneh!!!!!

Azlan Reeza berkata...

wAH gOSIP MAKIN LAMA MAKIN TERSEBAR DENGAN KEHADIRAN dIVA-dIVA KAMPONG nEKMAT!!
oPS tERLebeyh Sudeyh!!

Kita sebagai Diva dan mama Razzy kena main mata jgk untuk buat marketing gosip yang panas.
Kepada Bee dan Mus sory.....
Minta Maaf Dulu dari hujung Rambut smpi Hujung kaki..
nanti buatlah lagi!!!

sir berkata...

aLO..sori xnk citer psl kes ni...but for ur all info, im not yet engaged with my gf...salam..

Azlan Reeza berkata...

Yerlah sir.
nanti kita org siasat sir....
Jangan risau!

Azlan Reeza berkata...

PERCUTIAN TAHUNAN KAMPONG NEKMAT!!

Saya Azlan merangkap IT Manager kampong Nekmat bercadang bahawa Percutian ke Genting Highland akan dilaksanakan pada akhir bulan 11 atau pada bulan 12.

Kerjasama anda amatlah di hargai!!!
Sila balas tarikh yang bersesuaian di alamat email kampongnekmatku@yahoo.com

sila hntr segera untuk persiapan awal bagi mengelakkan kesesakan di Genting nanti,

Terima kasih,

Azlan Reeza berkata...

Amboi....
Penghulu bakal dimadukan dengan sapa tue?

Skandal Berleluasa r...

sir berkata...

aLo..pe citer lagi nie??? 27hb nie deepavali..nak buat umah terbuka x?? genting pe citer?? kalo tido sy xleh join..kne keje laa..woooiii budak2, ooo dah ry korg senyap je ek..kueh ry, umah terbuka?? pe citer nie weeiii..!! Lapau nie....!!!!

Azlan Reeza berkata...

Tahu x per SIR.
Apa kata Deepavali kita berjumpa nak x Sir.
Ajak Penghulu sekali...
Masing2 bawa Kuih Raya dan pakai Baju Melayu baru gempak..
Pas2 mandi di kolam renang beramai2.

sir berkata...

Salam..result PMS 3rd quarter utk semua gsc IOI PALING TERUK..abis aku kena maki kena marah..aiseh..masalah xreti nak kurang/selesai..bertambah..keje pun bertambah..mgr n spv xsupport..mgr bg aku keje itu ini, spv lepas tgn..50-50 ati nie nak stay or blah dari sini..kalo bukan pasal korg aku dah lama blah..asst mgr cheras member baik aku advice tahan kejap..korg, aku rekemen miss tyra ganti aku kalo aku dah xde..dah seminggu aku keje full..semalam aku keje awal, nanti full lagi, ahad full lagi, isnin patut off aku kena keje malam pulak..selasa full lagi, rabu month end pulak..minggu berikutnya xtau lagi..ayah aku baru bagi 'ceramah agama'..mak aku suruh aku balik..gf aku lagi..kepala aku dah nak pecah..korg, aku rasa aku dah letih sgt..nampak je ok..semangat aku dah makin malap...korg, nasihat aku jgn keje ngan company nie..study elok2, cr keje elok..ok...jgn gadoh2, jgn sedih2..4th quarter nie selagi aku ada aku nak hentam abis bdk2 gsc..at least, aku xnak gsc IOI kena label paling teruk lagi....so, better u all get ready...

Tanpa Nama berkata...

amboi2 bukan main lagi ye... belangkas lar.... x de menatang lain yang comel ckit ke.. he.he.. insyallah klau x de halangan 10tahun lagi.. klau ad x tau ar... mari rmai2 kta bdoa k...... amin...... he.he..

sofea berkata...

sumpah sedih dgr ape yg sir tulis.
adoii22!!
come on ar bdk2 gsc skrg.
esp. yg baru2 neh!
heheheheheh.
sir, make all dis as ur challenge.
dugaan.
be strong.
ur always said dat kuatkan smgt la.
ape la.
so, its ur turn.

hOtMaMa berkata...

hamboiii..ada pasangan belangkas kew..AwAS..!hihihi..

xArA berkata...

awat tak update blog?huhuhu..

Azlan Reeza berkata...

Sedih dengar ucapan sir......
Saya pon kalo blh x nak return to GSC.
Mic buat aper Sir???
Kesian Sir sorang2 buat keje?
Aminah plak puki kena jahit ker smpi dah x leh buat keje.
Hurm, Masa zaman kita dulu ader Bee, Syah, Saya dan budak Kampong Nekmat yang lain best.....
Nsb baik geng nie ader kalo tdk saya dah lama berhenti keje jgk sir.
Rindu betul dgn zaman kegemilangan kita dulu.
Skunk budak baru2 pon x best.....
Bestnyer Zaman dulu.....
Saya ingat masa saya gaduh dgn Shawn dan mcm2 r.....
Skrg semuanyer x ader.

Azlan Reeza berkata...

Siapa yang tanpa nama itu?
Gold Class nak berkenalan???

warga kampong berkata...

A'kum buat semua warga kampong. Sorry coz lama xupdate. Ada byk bahan nk kongsi bersama..Gossip2 hebat melanda kampong..lebih hebat dari kesah Abby Abadi...sabar yer...lagi sari dua...penghulu apdate kan....dlm masa yg sama penghulu akn update Kelender 2008 Kpg Nekmat Episode 1...Tunggu..Sikit Masa Lagi...
P/s : Thnx coz bg komen yg best2 he he

warga kampong berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
warga kampong berkata...

Mashallah...sejak dari pukul 6 petang semalam smapai lah kul 11 pagi nii aku cuba nk update blog tapi banyak sangat masalahnya..tiba2 kena buat pengesahan e-mail la..bila dah buat kena tunggu 24 jam plak..knp selama nii ok jer...dh byk news aku tulis...sebenarnya ada news pasal Cinta Bahagia n Cinta Bahaya...aku nk update gossip..aku nak update niiiii..plzz...knpla aku diberi dugaan sehebat niii..sakitnya hati hanya tuhan yg tau...

Azlan Reeza berkata...

wow ader HOt mama gitu.
Sugar daddy Bila lagi?